Tworzenie modelu poprzez import bitmapy

Utworzono: 2023-05-06
Ostatnia aktualizacja: 2023-05-06
Liczba odwiedzin posta: 41

Możesz utworzyć model, importując bitmapę. Przykładowe pliki, które można zaimportować, to .bmp, .dib, .rle, .jpg, .jpeg, .jfif, .gif, .emf, .wmf, .tif, .tiff, .png i .ico. Podczas tworzenia modelu z obrazu należy określić metodę importu pliku.

Aby utworzyć model przez zaimportowanie obrazu bitmapowego:
  1. Wyświetl okno dialogowe Otwórz:
  • Jeśli jeszcze nie utworzyłeś modelu, kliknij Otwórz na ekranie startowym.
  • Jeśli masz już utworzony model, wybierz Plik > Otwórz.
  1. Wybierz plik, który chcesz zaimportować.
  2. Kliknij Otwórz. Okno dialogowe Otwórz zostanie zamknięte i wyświetlone zostanie okno dialogowe Ustaw rozmiar modelu, które pokazuje Wysokość i Szerokość modelu.
Graphical user interfaceDescription automatically generated
  1. Wybierz Jednostki, w których chcesz pracować.
  2. Wybierz sposób, w jaki chcesz określić rozmiar modelu. Wybierać:
  • Rozmiar obrazu, aby użyć wymiarów obrazu, a następnie wprowadź wysokość i szerokość.
  • Zeskanowane d.p.i. aby użyć rozdzielczości obrazu w punktach na cal, a następnie wprowadź dpi.
Zmniejsz dpi zwiększyć rozmiar modelu; zwiększyć dpi aby zmniejszyć rozmiar modelu.
  1. Wprowadź wartość Wysokość w Z, aby określić maksymalną wysokość modelu.
  2. Kliknij środek lub róg białego prostokąta, aby określić Bazę modelu.
  3. Kliknij przycisk OK, aby utworzyć model i zaimportować obraz mapy bitowej. Okno dialogowe zostanie zamknięte, a obraz zostanie wyświetlony w widoku 3D ekranu modelu.


Powrót