Tworzenie modelu poprzez import bitmapy
Utworzono:
2023-05-06
Ostatnia aktualizacja: 2023-05-06
Ostatnia aktualizacja: 2023-05-06
Liczba odwiedzin posta: 41
Możesz utworzyć model, importując bitmapę. Przykładowe pliki, które można zaimportować, to .bmp, .dib, .rle, .jpg, .jpeg, .jfif, .gif, .emf, .wmf, .tif, .tiff, .png i .ico. Podczas tworzenia modelu z obrazu należy określić metodę importu pliku.
Aby utworzyć model przez zaimportowanie obrazu bitmapowego:
Aby utworzyć model przez zaimportowanie obrazu bitmapowego:
- Wyświetl okno dialogowe Otwórz:
- Jeśli jeszcze nie utworzyłeś modelu, kliknij Otwórz na ekranie startowym.
- Jeśli masz już utworzony model, wybierz Plik > Otwórz.
- Wybierz plik, który chcesz zaimportować.
- Kliknij Otwórz. Okno dialogowe Otwórz zostanie zamknięte i wyświetlone zostanie okno dialogowe Ustaw rozmiar modelu, które pokazuje Wysokość i Szerokość modelu.
- Wybierz Jednostki, w których chcesz pracować.
- Wybierz sposób, w jaki chcesz określić rozmiar modelu. Wybierać:
- Rozmiar obrazu, aby użyć wymiarów obrazu, a następnie wprowadź wysokość i szerokość.
- Zeskanowane d.p.i. aby użyć rozdzielczości obrazu w punktach na cal, a następnie wprowadź dpi.
Zmniejsz dpi zwiększyć rozmiar modelu; zwiększyć dpi aby zmniejszyć rozmiar modelu.
- Wprowadź wartość Wysokość w Z, aby określić maksymalną wysokość modelu.
- Kliknij środek lub róg białego prostokąta, aby określić Bazę modelu.
- Kliknij przycisk OK, aby utworzyć model i zaimportować obraz mapy bitowej. Okno dialogowe zostanie zamknięte, a obraz zostanie wyświetlony w widoku 3D ekranu modelu.
Powrót
Dodaj komentarz