Konwersja bitmapy na wektory
Utworzono:
2023-05-06
Ostatnia aktualizacja: 2023-05-06
Ostatnia aktualizacja: 2023-05-06
Liczba odwiedzin posta: 46
Jeśli masz obraz i chcesz go użyć do generowania ścieżek narzędzi obróbki, musisz przekonwertować bitmapę na wektory.
Aby przekonwertować mapę bitową na wektory:
, aby znaleźć i naprawić typowe problemy z wektorami.
Aby przekonwertować mapę bitową na wektory:
- Wybierz kartę Widok 2D, aby wyświetlić mapę bitową w widoku 2D.
- Wybierz Wektor > Bitmapa do Wektora lub kliknij przycisk Bitmapa do Wektora
. Zostanie wyświetlony panel Bitmapa do wektora:
- Zmniejsz liczbę kolorów w mapie bitowej:
- Kliknij Redukuj Kolory. Zostanie wyświetlone okno dialogowe Redukuj Kolory:
-
- Kliknij i przeciągnij suwak, aby zmniejszyć Nowa Maksymalna Liczba Kolorów dla obrazu.
- Kliknij OK, aby zamknąć okno dialogowe.
- Aby utworzyć wektory wzdłuż granicy wybranego koloru, zaznacz pole wyboru Utwórz obrys.
- Aby utworzyć wektory wzdłuż linii środkowej wybranego koloru:
- Zaznacz pole wyboru Utwórz linię środkową.
- Wprowadź wartość Tolerancji w pikselach, aby określić, jak blisko wektory podążają za zpikselowanym obrysem bitmapy.
- Wybierz, czy wektory linii środkowej mają być otwarte, czy zamknięte. Wybierz:
Rozłączone otwarte wektory, aby utworzyć otwarte wektory.
Zamknięte wektory do tworzenia zamkniętych wektorów.
- Wprowadź wartość Wielkość Plamki w pikselach, aby określić, jak blisko wektory podążają za bitmapą.
- Wprowadź wartość Gładkość w procentach. Im wyższy procent, tym gładsze rozpiętości w wektorach.
- Na liście Kolor wybierz kolor, z którego Carveco tworzy wektory.
- Kliknij opcję Utwórz wektory. Wektory są wyświetlane w widoku 2D.
- Zamknij panel.
- Aby poprawić widok wektorów, kliknij i przeciągnij suwak Kontrast na pasku narzędzi Widoku 2D, aby zwiększyć przezroczystość obrazu.
Powrót
Dodaj komentarz